Ana Sayfa Yurtiçi-Yurtdışı Turlar Ateş ve Buz Ülkesi, İzlanda
Ateş ve Buz Ülkesi, İzlanda

1.GÜN İSTANBUL -STOCKHOLM- REYKJAVİK

Atatürk Havalimanı Dış Hatlar Terminali'nde saat 05:00'de buluşma. Bagaj ve pasaport işlemlerinin ardından Türk Havayolları'nın TK1793 sefer sayılı uçuşu ile saat 07:05'de  Stockhom'e 'a hareket. 09:35'de Stockholm'e  varış ve uçak değiştirme. Yerel Havayolları ile saat 14:20'de İzlanda'nın başkenti Reykjavik'e uçuş. Saat 15:30'da varışımıza istinaden , bizi bekleyen özel aracımız ile panaromik şehir turumuz için hareket ediyoruz. Dünya'nın en kuzeyinde bulunan Reykjavik 'in isim anlamı " Dumanların Koyu" dur. 19. yüzyıdan beri gelişen ve genç bir başkent olan Reykjavik ,bakir bir doğanın içinde yer almakta ve yeşil alanları , renkli evleri , bölgeye has yaşam biçimi ile Dünya'da bir çok turistin ilgisini çekmektedir. Kısa turumuzun ardından buradaki otelimize yerleşiyoruz. Akşam yemeği ve konaklama otelimizde.

2.GÜN REYKJAVİK - THINGVELLİR ULUSAL PARKI- GEYSİR - GULLFOSS ŞELALESİ

Otelimizde alacağımız sabah kahvaltımızın ardından , Kuzeye doru hareket ediyoruz. Bu bölgede aynı zamanda temiz enerji kaynağı olan jeotermik santraller bulunmaktadır. 930 senesinde kurulan ve dünyanın en eski meclisi olan İzlanda Meclisi'nin yüzyıllarca topladığı ve büyüleyici bir jeolojik alan olan Thingvellir Ulusal Parkı'na varıyoruz. UNESCO Dünya Mirasları Listesi'nde yer alan bu parktaki yürüyüşümüz sırasında Avrasya ve Amerika kıtalarının arasından geçen kontinental fay hattınıda görebileceğiz. Burada sıcak bir kaynak olan ve belli aralıklarla su ve buhar fışkırtan gayzer ile bu ilginç tabiat olayına ismini veren Geysir Jeotermal alanını görüyor ve buradan da İzlanda'nın en güzel şelalesi olarak bilinen Gulfoss ( Altın Şelale ) yi görmeye gidiyoruz. Öğle yemeğimizi burada alacağız. Gezilerimizin ardından otelimize dönüyoruz. Akşam yemeği ve konaklama otelimizde.

3.GÜN REYKJAVİK - MYDALSJÖKULL BUZULU - SKOGAFOSS ŞELALESİ - SİYAH KUMSAL - HÖFN

Otelde alacağımız sabah kahvaltısının ardından, odalaın boşaltılması ve güneye doğru seyahat ediyoruz. İlk durağımız 1500 metre yükseklikteki Myrdalsjökull Buzulu. Bu muhteşem doğa harikasını objektiflerimizle ölümsüzleştirdiken sonra öğle yemeğimizi alıyor ve Skogar Nehrindeki 20 şelalenin en sonuncusu olan Skogarfoss Şelalerine gidiyoruz. Buradaki gezimizin ardından , güney kıyının kuş cenneti Reynisfjara'nın siyah volkanik plajlarının ve sivri kayalardan oluşan Reynisdrangar kayalıklarını keşfe çıkıyoruz. Gezilerimizin bitiminde  Höfn bölgesindeki Çiftlik  Evi tarzındaki zotelimize yerleşiyoruz. Akşam yemeği ve konaklama otelimizde.

4.GÜN HÖFN - WESTMAN ADALARI -VOLKAN TURU - HÖFN

Otelde alacağımız sabah kahvaltısının ardından ,güney sahillerini takip ederek Landeyjarhöfn Limanına gidiyoruz. Buradan feribota biniyor ve 30 dakikalık kısa bir yolculuğun ardından Atlas Okyanusunda bulunan Westman Takımadalarına varıyoruz. İzlanda’da bulunan yüzlerce kuş çeşidine ve en ünlüsü olan Puffin’lere ev sahipliği yapan Heimaey adalarını keşfedecek ve ardından Storhofdi’deki kutup martılarını ziyaret edeceğiz. Birkaç yıl önce patlak veren lav alanlarını keşfetmek içim yanardağ kraterine yürüyeceğiz. Öğle yemeğimizi  lokal bir restoranda alacağız. Gezilerimizin ve bu enterasan ada da geçireceğimiz serbest zamanın ardından otelimize dönüyoruz. Akşam yemeği ve konaklama otelimizde.

5.GÜN SELFOSS - EYRARBAKKİ ( GÜNEY KIYI ) - BLUE LAGOON - REYKJAVİK

Otelde alacağımız sabah kahvaltısının ardından, odaların boşaltılması ve yol üzerinde kendine has rengarenk tahta evleri ile izlanda'nın en güzel balıkçı köylerinden biri olan Eyrarbakki'yi ziyaret ederek Güney kıyılarını takip ediyoruz. Öğle yemeğimizin ardından, adanın güneybatı ucunda bulunan Reykjanes yarımadasına doğru yolumuza devam ediyoruz. Reykjanes yarımadasındaki Krisuvik jeotermal alanından geçerek , Mavi Lagün anlamına gelen ve dünyaca ünlü bir kaplıca olan Blue Lagoon'a gidiyoruz. Mineral bakımından oldukça zengin olan bu masmavi doğa harikasının jeotermal suyu , yaz ve kış aylarında 37-39 derece arasındaki sıcaklıklardadır. Bu muhteşem SPA'da yaşayacağımız unutulmaz saatlerin ardından , otelimize geri dönüyor ve akşam yemeğine kadar şehirde dilediğimizce serbest vakit geçiriyoruz. Akşam yemeği ve konaklama otelimizde.

6.GÜN REYKJAVİK ( BALİNA GÖZLEM TURU)

Otelde alacağımız sabah kahvaltısının ardından, Balina  ve diğer memeli deniz hayvanlarını gözlemlemek için kullanılan balıkçı tekneleri ile turumuza başlıyoruz. Hava şartları müsaitse  Kuzey Buz Denizinin devasa canlılarını görme imkanına sahip olacağız. Öğle yemeğimizi turumuz esnasında alacağız. Turumuzun bitiminde otelimize dönüyoruz. Akşam yemeği ve konaklama otelimizde.

7.GÜN REYKJAVİK - KOPENHAG - İSTANBUL

Erken saatte odaların boşaltılması ve ardından, havalimanına doğru yola çıkıyoruz. Yerel Havayolları ile saat 07:45'de Kopenhag'a uçuş.Saat  12:45'te Kophenag'a varış ve şehir turu için hareket. Panaromik şehir turumuzun ardından  havalimanına dönüyor Türk Havayolları TK 1786 sefer sayılı uçuşu ile saat 18:05'te İstanbul'a hareket ediyoruz. 22:15'te İstanbul'a varış ve turumuzun sonu.